14. 4. 2022 | CZAS CZYTANIA: 5 MINUT
Zdecydowana większość przedsiębiorstw jest w dzisiejszych czasach w znaczącym stopniu uzależniona od internetu, co dotyczy również hotelarstwa. Dlatego prawie żadna branża nie poradzi sobie już bez zarządzania reputacją online.
Absolutnie niezbędnymi, wręcz niemal obowiązkowymi stały się recenzje w branży usług gastronomicznych.
W przypadku hoteli jest tak samo: zanim podróżny wybierze dla siebie obiekt noclegowy, oczywiście szuka recenzji online. Dlaczego tak jest? Zachowanie konsumentów zauważalnie się zmieniło i nadal będzie się również szybko zmieniać. Ludzie szukają wszystkiego w internecie i podejmują decyzje na podstawie sprawdzonych ocen i opinii. Jest to najprostszy i najszybszy sposób porównania doświadczeń, jakości usług i najlepszych ofert. Zarządzanie reputacją staje się więc istotnym zadaniem dla każdego hotelu, każdej restauracji i innych dziedzin tej branży. Zapoznajmy się szczegółowo z powodami, dlaczego zarządzaniem reputacją (renomą) przedsiębiorstwa powinien poważnie zajmować się każdy hotelarz – bez względu na to, czy prowadzi dużą sieć hoteli, pensjonat rodzinny lub np. kemping nad jeziorem.
10 powodów, dlaczego w hotelu warto wprowadzić narzędzie do zarządzania reputacją
Zarządzanie reputacją online za pomocą TrustYou nie ogranicza się tylko do luksusowych nieruchomości dla wybranych klientów. TrustYou to narzędzie niezbędne dla każdego hotelu gdziekolwiek na świecie. Tysiące hotelarzy korzystają z tego narzędzia, które dla nich zbiera, sortuje i analizuje dane z różnych platform. Renoma, rekomendacje i recenzje online skutkują większą liczbą rezerwacji niż jakikolwiek inny czynnik. Jeżeli chcesz stworzyć skuteczną strategię zarządzania reputacją, zapewnij swoim pracownikom odpowiednie szkolenia. Motywuj ich, aby radzili sobie z negatywną informacją zwrotną i przetwarzali ją na pozytywną. Zbuduj profesjonalny zespół zarządzania reputacją hotelu. Zespół, który będzie śledził reputację hotelu wszędzie w internecie. Właśnie od reputacji online bowiem w znaczącym stopniu zależy sukces Twojego przedsiębiorstwa w hotelarstwie.
„Dwadzieścia lat trwa budowanie reputacji. Jej zrujnowanie może potrwać 5 minut”. – Warren Buffet.
Nie czekaj ani minuty dłużej – poproś o próbkę rzeczywistych danych i zapoznaj się ze swoją reputacją.