12.08.2021 | 7 minut čtení
Gromadzenie informacji zwrotnej od gości to najlepszy sposób, jak dla spółki zyskać jak najwięcej własnych opinii. Są to wartościowe reakcje, które mogą pozytywnie wpłynąć na ocenę Twojego obiektu noclegowego i oczywiście podnieść Twoje zyski.
TrustYou Post-Stay Survey, czyli ankieta satysfakcji klienta po pobycie, umożliwia zbieranie więcej opinii online oraz otrzymać ilościowe i jakościowe wyniki. Pomogą Ci one szybko i łatwo zrozumieć, co trzeba natychmiast polepszyć.
Jaką ocenę ma Twój hotel w Google, najpopularniejszej obecnie wyszukiwarce internetowej? Właśnie w Google możesz także wpływać na wyniki oceny swojego obiektu noclegowego, jeśli będziesz korzystać z online ankiety satysfakcji klienta po pobycie od TrustYou.
Opinie gości są niezwykle cenne – nawet w celu ich przechowywania wewnętrznego tylko dla zarządu. Jeżeli oceny będą publikowane w Google automatycznie, opinie będą jeszcze przydatniejsze i będą miały istotny wpływ na sukces hotelu.
TrustYou Post-Stay Survey umożliwia gościom wysyłać opinie na Google prostym kliknięciem na końcu ankiety, tzw. „Push to Google”. W praktyce osiągniesz po prostu to, że za pośrednictwem ankiety po pobycie od TrustYou klienci napiszą od razu dwie recenzje: jedną dla Ciebie i jedną bezpośrednio w Google, co oznacza lepszą online widoczność Twojego hotelu.
TrustYou Post-Stay Survey pozwala Ci wysyłać nie tylko wcześniej określone pytania w kilku językach świata, ale także ustawić własne pytania, które pomogą Ci zyskać kolejne wartościowe informacje. Następnie możesz je wykorzystać dla ulepszania usług i dla celów marketingowych.
Ważną rolę w ankiecie po pobycie odgrywa pole dla własnego komentarza. Goście mogą tam wpisać osobiste doświadczenie z zakwaterowaniem i usługami bez odpowiadania na pytania ustalone z góry. Często dostarczą w ten sposób zarządowi hotelu jeszcze cenniejszą informację zwrotną, którą można natychmiast za pomocą iframe lub API opublikować na stronie internetowej hotelu, który więc może zyskać szansę na większą liczbę rezerwacji bezpośrednich.
Jeżeli będziesz publikować własne uzbierane opinie za pomocą TrustYou Review Marketing, zobaczą je miliony podróżnych na setkach globalnych stron rezerwacyjnych. I to oczywiście wpływa na podejmowanie decyzji przez gości o przyszłej rezerwacji.
Statystyki udowadniają, że zbieranie opinii za pośrednictwem własnej ankiety satysfakcji klienta po pobycie skutkuje lepszą oceną i wzrasta też ocena Twojego hotelu. TrustYou Review Marketing oferuje zestaw widgetów, które dają Ci możliwość opublikowania opinii na stronie internetowej hotelu. Goście więc w różnych kanałach online uzyskają wgląd do autentycznego doświadczenia zakwaterowania.
Zobacz tutaj, jak może to wyglądać: Motel One, Park Hotel, Penzion Ovečka.
Dlaczego ankieta po pobycie jest taka ważna?